Monday, November 1, 2010

hari kenyang!

hello world! cewah!
lama dah haa tak tulih entry bru..
saya tengok kawan2 suma wat entry cerita tentang keadaan kat arau neyh..
mmg fames ar arau wat seketika..
da la dikejutkan ngan puting beliung hari khamis arie tuh..
da dua hari berturut2 kut ujan tak berenti haa..

sejukk tak pyh cita laa..smpy tulang sumsum dah..:)
tp, xsetanding ngan Australia btul la lg.. hik hik hik
malangnya sekarang musim peperiksaan, orang baca buku, 
saya tido.. bntal kabu sya dok panggil haa..
mcm mna maw berjaya.. (tetiba)

ok ok.. straight to the point!
sblum tu jap2, pundi kencing saya pnoh..
adeh adeh..

ok dah, biasa la sejuk2 neyh pundi kencing tak leyh tahan..hehe(kotor tak?)

entry saya nak cita psal mknan haa..
biasalh ujan2 neyh suma manusia kat arau starving for food la kja nya..
semlam, selepas tido sepanjang hari (selepas tido lewat angkara tgok cita industan)
bangun terus ngadap laptop maen game..
sebenarnya tyme tuh perut ngan berdangdut nk mintak mkanan haa..
saya pikir maen game buleyh cepat kan masa.. hehe..
main2 tak sedar tros petang.. mmg betullah teori tue haa..

en.boyfie ajak g mkn piza tp ujan lah..
mcm mna mau pegi daa..
 n then saya ngan cik izzati bercadang nak pegi oren nak tempah mknan..
sik bek tyme tuh org tak berapa nk ramai dah..
kdai pun bkak dua ja..
kami pun tempah lah nsik goreng tomyam..
lepas order g la berjalan kat mushroom..
pegi mushroom bli megi pulak..
kari ngan tomyam.. perrrggghhhh!!!

on the way nak blik dri mushroom 
en boyfie kal..
"syg ada mna?"
"org ada kat mushroom. awat?"
"org da smpy oren, syg mai sni sat"
"OK!"
nie perbualan kami..ngeh3

saya ngan cik izzati pun bergerak lah ke oren lepas shopping kat mushroom haa..
jumpa en boyfie kat sna..
ada mohsin, en. kaunselor ngan asrill sekali..
n en boyfie bagi kat saya bungkusan PIZA!
yummy! tummy! heheh
tankiu syg!haha.

lepaih tuh saya ngan cik izzati g la amik order kami td..
ntah awat la rezeki murah sgt hari tuh..
abg oren tuh belanja cik izzati air oren haa..
kami pun pulang ke beringin 8 ngan tgn pnoh..:)

blik2 umah trus duduk n pikir nak mkn mna dlu..
ok sekarang kami ada piza ngan nasik goreng tomyam!
megi xpa leyh mkn esok2..
dengan muka lapor trus kami melahap suma mknan itu..!
2 slice piza ngan dua ketul ayam saya bg dekat kakak2 rumate coz kami tak mampu nk hbskn suma tuh..
bbllluuurrrpppppp!! kenyang!
trus tergolek cam ayam golek haa..
tue lah, ngada sgt itu tak cukup ini tak cukup.. amik hg lbeyh pulak!
moral of the story "lain kali jgn gejoloh taw.."

tamat lah cita merapu saya..
tankiu sudi ngadap neyh..
ada 2 pic yg sempat ditangkap sebelom piza tuh kna telan..
haha. papai..


banyak tak piza tuh?



nampak sedap kan??


p/s: ini cerita saya



Uploaded with ImageShack.us

2 comments: