Monday, November 22, 2010

..entry tertunda+pendek..

hello friend!! long time no see maa...
hehehe..lama dah che tak jenguk blog terchenta neyh..
bukan apa ta da cita nak story..huhuh
tp, memandangkan tak boleyh tgok blog yg tak berupdate berkurun lama aku gagahkan jugak otak nie pikir nk wat entry apa..hehehe
finally, i remember entry aku yg tertunda dlu tntg double date..!
sally! kau ingat tak entry date aku tuh? 
cepat ingat! hahaha..
woi! hg ingat hg spa org nk ingat entry hg jer..heheh
ok dah2 jgn melalut la!!

hari tue sebelom final exam bermula,
aku ngan en boyfie terpaksa lah teman kawan kami..
dy nk dating!!
baru first tyme nk jumpa..
biasalah cinta fesbuk..heheh
maap eman!
 ampa suma tgok jelah gmbar..


nie la pasangan yg baru nk bercinta tuh..
hope kekal ye..(:


nie pulak pasangan yg da tembun..huhhu
bahagia sgt kut.. bhahaha

smpy cni je kut entry neyh..
tatau nk tekan huruf apa dah kat keyboard neyh..
bnyak merapu jer dari bercerita..
(:


p/s : ini cerita saya
Uploaded with ImageShack.us

No comments:

Post a Comment