Tuesday, November 30, 2010

TAGGED.COM

semalam cik tembam da di tag oleh kawan cik tembam!
kami panggil dy FIM(:
okeyh! this is for you..

Once you have been tag, you are supposed to write a note with 25 random things, facts, or goal about you. In the end, choose 25 people to be tagged. If I tag you, its because I want to know you more."


1. my full name nur afiza hanim binti abdul rahim..(: panjangkan.. hehe.. bleyh wat dua line dalam ic oo..haha


2. you can call me fiza, anim, hanim, tomez, nur pun also can..(: bercahaya gitu..haha


3. i like blue! suka gila warna biru..(: especially biru awan..tenang..~.~


4. lahir bulan february.. awal tahun gitu..


5. aku org perghlih aka perlis..heheh.. negeri paling atas la kat peta mesia kut..haha tinggi.. sebb tue panggil indera kayangan..(:


6. heheh.. aku da ada en boyfie.. sayang lah kat dia wlopon dy tembun..wahahha


7. ouh.. aku anak kedua dari tiga bradik.. have one brother n one younger sister.. aku kat tgah lah..hahah


8. aku suka makan koteaw..tak kisah lah koteaw apa.. 


9. tomyam!!! perrrggghhhhhhh.. sampy berair mata..!!! minat sunggohhh..


10. dont like mee..! bukan megi tp mee taw..hahah


11. aku dlu kuruih la gak sekarang da tembam..hahah.. still cute kan babe..? *perasan la pompuan!


12. suka cita korea n industan!..heheh.. hero kacak2 belaka..!


13. aku tak bpa ckap bnyak.. pemalu la..hahah.. tp, insya allah aku nie good listener cuma xpndy bg pendapat je.. (: nk pnjm bahu aku pon tak pa.. aku tak kisah..hikhik


14. aku suka senyum.. betoi x? hahaha.. tp, cepat gelabah lah..hehe


15. ada seorang anak sedara.. anak abg aku lah.. comellah dy! tgok dy mcm nak sepak!(: ta baek lah!!


16. apa lagi eh.. haa..! sometime i like dance! *motif nak kuruih hahahah


17. apsal sampy 25 fim..huhuh..*kira jugakkan?? hahah


18. i love my family, my friend n my en boyfie!


19. tak suka insect yg berterbngan ke sana ke mari especially LIPAS!! benci!!


20. suka kucin! *mata bercahaya* 


21. susah nak tido malam..wlopn waktu siang tak tido pon.. da bertukar jadi kelawar la kut.. haha


22. 3 more to goo..em, 4 man that i love.. grandfather, father, brother, n my sweetheart..(:


23. 4 woman that i care.. grandmother, mother, sister n gurlfriend..<3


24. suka langkawi coz ada pantai cantik!


25. start merapu dah..hahah..lastly, i'm very sensitive person..beware!! hahah


ok dah kut fim..berputar2 kepala berfikir mencari jawapan..hahah.. 25 things about me!
hope you know me better after this..:) btw, tanks fim.. enjoy it..


p/s : ini cerita saya

Uploaded with ImageShack.us

3 comments:

  1. xsuke mee tp suke maggie? apekah?
    heh bukan rase lebey kurang same ker..?

    ReplyDelete
  2. macam biodata jer , tanak letak alamat yunk ?

    ReplyDelete
  3. fim : mee ngan megie species lain taow! tak sama langsung!:)

    wawa : hahha.. mmg ar mcm biodata.. ckp random..aku hentam je lah.. g pun ada certain thing hg tatau psai aku kan..wahahha

    ReplyDelete