Wednesday, October 27, 2010

one done!

finally lepaih gak paper LAW 251..
da bpa arie dah mentelaah mendalah tuh..
makan xkenyang (ok nie tipu), tido xlena, mandi pon xbpa nak basah..
smlm tido pkui 3 lbey2..
tggu cik izzati abis stady haa..
"demi kau wa apa pon aku sanggup"ahahha

n then aku bangun pkui 6.30 lepas telefon digegarkan oleh en boyfie..!
tankiu sygs!
seperti biasa aku akan mandi+kejut cik izzati bangun+iron baju..
lepas tuh aku pegi cek brg2 nak bawak msok exam..
matrix card ada.. slip exam pun ada.. ic aku?????????? tak dapat dikesan..
seperti biasa aku nie jenis cepat gelabah..
memang habis ar loker tue aku punggah pagi tadi semata2 nak cari sekeping card!
cari punya cari rupa2nya ada ja dalam purse haa..
tue lah gelabah tak tentu pasal sangat..@#$%$!!
haish! lepas jumpa aku tros pluk cik izzati..
nak kongsi rasa bahgia kut.. hahaha

lepas ciap2 suma aku ngan cik izzati pun pegi la ke dewan exam kat LIB Zon A4..
for the first time we are the first person reach there!
PROUD!(btoi ke x bi aku nih)
actually, kami slalu lewat pegi kelas..
tue yg bangga tuh..

after 3 hours membeku dalam tuh masa exam pun tamat..
aku ngan izzati pegi beli makan..
ingat lepas makan nk topup blik tido..
mlm ney nk berjaga lg ngan nota2 MKT haa..
tup2..angkara bukak lappy, maen game kjap, tgok muvi, on9 fb xperasan jam da pukui 6.30ptg!
macam mna maw tido maa..
da nak maghrib haa..

ok, pasnih aku nak tutup lappy nih nk p mandi.. 
lepaih tue pkui 10 aku nk bercekerama ngan nota MKT ye..
Jgan kcou saya! 
hahah..THE END..

p/s: ini cerita saya Uploaded with ImageShack.us

3 comments: