Monday, October 25, 2010

FUN!!

hallooo... lama dah tak update ini blog..
lately bz lah.. final da dekat..
assignment pOn ta submit habis lg..
tp, bz mcm mna pon smpat lg pergi bersuka ria dengan my sweetheart haa..
hehehe.. tankiu en boyfie!!

kami kuar pegi bersenang lenang hari khamis hari tue..
hari nie baru sempat nk cita..heheh
pagi tue aku mempertaruhkan bontot ku ini untuk perjalanan lebey kurang sejam gak..
naek kebas jugak  lorh dok atas moto lelama haa..

tempat first kami tuju jitra mall la..
nk p aloq setaq jauh sgt haa..
dalam hati bunga2 nak tgok dua muvi..
tp apakan daya..
"Jangan Pandang Belakang Congkak 2' tadak..
kami layan cita cinta la..ngeh3
"Cuti-cuti cinta"
from 5 stars i give 3 and half lah for that muvi..
sebelom msok panggung saya ngan en boyfie sempat lg pegi karok..
5 songs!(saya as usual miming je lah):)

lepas tgok muvi n berjalan2 keliling mall kami pon nk pulang la..
saya ckp kat en. boyfie "jom pusing jitra"
dia pon bawak la saya smpy aloq setaq haa..
amik hg nak jalan sgt..!
memang kebas la bontot aku haa..
dari aloq setaq terus pegi KP..

dok kat KP tu lama la gakk..
mkn jagung ngan cucuk2..
admit lah jagung bakaq kat situ sedap!:)
dekat maghrib kami blik arau..

before balik,
en boyfie singgah kdai western food kat tepi jalan tu haa..
dia ajak saya mkn chicken chop..
nak wat pengakuan lah..
tue first tyme mkn chicken chop!!waaa:(
maw tak terkial-kial pegang pisau ngan garpu tu haa..
tp xpe, belajar..hahahah

lepas mkn balik lah..
perot da penuh maw pegi mna lgkan..heeheh..:)

tankiu en boyfie!!
i'm hepy!!

nanty saya upload picta2 kami ye..
nk cita psal double date plak kat next post..
tggu yee...:)


p/s: ini cerita saya Uploaded with ImageShack.us

No comments:

Post a Comment