Friday, October 15, 2010

..cinta tak berbaloi..

hye kawan2..
lama dah saya tak update blog neyh..
WELCOME TO STUDY WEEK!!


hari nie start la cuti stady week kat uitm nie haa..
ramai student berebut2 nk blik awal haa..
rindu ka parent..kata mereka la..
ok2, pada kawan2 yg da blik tOh jgn lupa plak kita da nak final..
jgn sonok cuti ja taw..
(pesan untuk dri sendiri gak)
saya nak blik umah bsok..
mak tggu saya besok ye!!


hari nie saya pegi melawat blog kawan aka budak sekolah mnengah saya..
saya tak rapat sangat ngan dia..
so, saya rsa xsesuai law nak kata dia tue kawan saya..

dia ada bf and sblom ney saya slalu baca blog mereka aka blog cinta mereka..
sonok tgok depa mcm sweet kapel je haa..
tup2 hari neyh, saya tgok dpa cam ngah gaduh..
saya selidik fb si bf tue haa..
relationship SINGLE!
terkejut saya..!!
tak sangka kan, cepat je msa berlalu..


so, moral of the story:
kadang2 bercinta pOn tak berbaloi..
wat sakit atie je..

tp, depend la kat pasangan tue..
law mcm bleyh handle mslh and perasaan
bgoslah..
senang, ada mslh pOn leyh settle kn?


..SEKIAN..

p/s: ini cerita saya Uploaded with ImageShack.us

No comments:

Post a Comment