Saturday, March 31, 2012

orang tua

assalamualaikum~~

entry nie dibuat khas untuk insan yang separuh hati aku, ada dekat dia. dan separuh hati dia ada dekat aku.


hey awak yang bertahta dekat hati aku nie, aku nak cakap selamat hari lahir buat awak. cepat je kan awak dah umur 22 tahun. layak membuat pilihan masa depan negara dah. aku kenal awak dah 3 tahun since kita sama-sama belajar di arau dulu. sumpah aku rindu semua kenangan itu.

awak, be a good boy. jangan nakal-nakal. terima kasih sebab awak bagi kita kongsi suka duka dengan awak sejak umur awak 19 tahun lagi. sejak badan awak besar batang pokok kelapa sampai sekarang dah jadi batang pokok jati.

harap umur awak dipanjangkan lagi dan awak sentiasa dimurahkan rezeki eh :) tahun nie saya tak dapat nak sambut hari lahir awak. tapi awak jangan sedih, saya dekat sini sentiasa ingat awak. awak jaga diri dekat sana nahh. miss you! hope your birthday as awesome as YOU are and all your birthday wishes come true.
AKMAL ASYRAF BIN YAHYA

p/s : love you with all my heart
Uploaded with ImageShack.us

4 comments:

  1. Replies
    1. hawa : aku memang sweet pungg. kalah gula-gula kapas :))

      Delete
  2. huhuhuhu...nak nangis bace...huhuhu...thanks baby.. *speechless

    ReplyDelete
    Replies
    1. jangan nangis sayang. huduh! btw, welcomee. happy birthday tauu! <3

      Delete