Monday, March 5, 2012

ribena


errr, baby damia,
awat mata kamu besar sangat. macam guli ! mhihi ikut mata abah ke ikut mama ? rambut kamu pong rapat-rapat. mesti lebat kann! tak sabaq nak tunggu kamu besar sikit. sekarang mak ngah tak berani nak dukung kamu sebab kamu sangat lembut. nanti dah besar sikit kita pergi jalan-jalan yee :) mhihihihi


baby, saya tak tau nama kamu. tapi saya suka dukung kamu. kamu suka senyum. tengok tu gambar pun nak lari. buas la kamu niee. tp, kamu berat. badan sedapp! mhihihi muka kamu pong bulat ! :) saya suka sebab kamu tak meragam. sapa amik pong kamu tak kisah. kamu senyum saja. i heart youu ! both baby ! :)

p/s : ini cerita saya Uploaded with ImageShack.us

2 comments:

  1. baby lagi satu tu sape yunk?? geramnyerr...damia mata besor!!! comel!!!

    ReplyDelete
  2. erk! ntah baby sapa ntah. aku kidnap hari tu. tolong jaga sat ja :p

    ReplyDelete