Sunday, April 29, 2012

love



this song special to you AKMAL ASYRAF for our 3rd anniversary. thanks for being part of my life.

assalamualaikum :)

genap tiga tahun sudah kita kenal kan. susah, senang, gembira, sedih segala macam perasaan kita dah lalui. harap dalam tempoh tiga tahun nie saya boleh memahami awak macam mana awak memahami saya, saya boleh jaga awak macam awak jaga saya, saya boleh buat awak gembira macam awak gembirakan saya dan segala macam benda lagi yang awak dah kongsi dengan saya. harap saya dapat buat benda yang sama juga untuk awak.

tempoh itu jugak macam-2 benda dah jadi dekat kita. dulu kita dekat, saya boleh kongsi ketawa, air mata dengan awak. tapi sekarang walaupun kita dah jauh kita still boleh buat benda yang sama kan. jam, jarak semua tu nombor je kan :)

saya harap hubungan nie kekal sampai bertahun-2 lamanya. mungkin sampai ke anak cucu *insya allah. saya nak cakap terima kasih dekat awak sebab awak terima saya jadi sebahagian dari hidup awak. terima kasih jugak bagi saya gembira dengan awak. rindu, sayang semua saya belajar dari awak. thanks for everything. and sorry jugak if sometimes i annoyed you *erk, speaking terabur.

Uploaded with ImageShack.us

4 comments: