Sunday, November 6, 2011

salam aidiladha

assalamualaikum (:
lama dah cik tembam tak menulis kat blog kann
orang lain, hari raya dok sibuk tengok lembu semua, cik tembam sibuk dok mengarang cerita pulak hihi
maafkan saya mak, nanti saya pergi tolong kat dapur yee :D
first of all, nak mintak maaf sebab lama tak update blog, da berhabuk dah nie hehe
*takda orang pun tunggu update kau* -_-"

selamat hari raya aidiladha buat semua umat islam diseluruh malaysia saya ucapkan
semoga hari raya korban kali nie bermakna lah buat semua :D
ok, dah la cakap pasal hari raya
rumah cik tembam tak meriah macam dulu
hehe, tapi takpa raya tetap raya kannn :) hihi

okay, kesempatan nie jugak cik tembam nak cakap tahniah kat kawan-kawan cik tembam yang dah berjaya habiskan diploma masing-masing :)
tahniah buat semua yang mendapat result cemerlang
kita jumpak masa konvo nanti yee semuaa :D insya allah

i miss you guys!


to my big pumpkin i also miss you sayang! 


p/s : ini cerita saya
Uploaded with ImageShack.us

2 comments:

  1. tahniah dapat dekan!!!
    p/s: mane ade.... hari2 aku tggu update dri perlis =)

    ReplyDelete
  2. HAHA, u too tahniah :D
    terharunya sally tunggu update kami, nanti kalau ada update baru kami update naa.. ngee

    ReplyDelete