Wednesday, November 30, 2011

miss the old day

assalamualaikum :)

bila tadi tetiba terbukak almari lama yang penuh dengan khazanah harta benda aku
terus ternampak hadiah dari en boypren, teman-teman lama dan tidak lupa jugak pada teman-teman baru
bila aku godek-godek lagi almari tu terjumpak pulak album-album (banyak okayy) gambar
terus aku cempung *angkut* semua album tu dan menelaah hingga berair mata
bukan air mata sakit, tapi air mata rindu tauu!
kenangan sekolah rendah dan jugak menengah menggamit ingatan aku kembali
gambar-gambar lama keluarga pun ada
sumpah aku comel macam barbie doll *taboh sat*
tapi sumpah aku rindu zaman dahulu dari badan aku masih 45kg hihi
rindu kawan rendah, menengah dan tak lupa jugak kawan universiti aku yang super duper cute and best!


motif gambar? notink
entry kali nie tadak bahasa cik tembam sebab dalam mood agak jiwang :)

p/s : ini cerita saya
Uploaded with ImageShack.us

No comments:

Post a Comment