Sunday, May 18, 2014

zoo taiping

assalamualaikum..

dah lama tak update blog nie. bukan apa busy sikit. nie pun baru lepas konvo. tahniah ye kawan-kawan yang dah berjaya pegang segulung ijazah atau diploma. hope always success in life. yang tak dapat kerja lagi macam aku nie harap jangan putus asa cari kerja noh. entry konvo akan diupdate selepas-selepas ini (tak pasti pulak bila) kalau ada mood nak menulis aku akan menulis. macam sekarang lah. ini tandanya ada mood nak menulis dan bercerita. walaupun cerita dah basi. haha

okay, harinie tetiba terasa nak bercerita pasal apa yang aku buat selepas viva / presentation project paper untuk final semester aku dulu. untuk releasekan tension sebelum start mencari kerja, aku ikut kawan au, wawa ke rumahnya di Taiping. (ecewah skemanya ayat). kalau tak silap hujung bulan Februari haritu. wah, nampak sangat cerita dah basi. 

untuk pengetahuan semua seumur hidup, sekarang dah berumur 24 tahun baru sekali jejak kaki ke zoo. jangan gelak! betoi nih. baru first time pi zoo. al maklumlah kat Perlis takda zoo. kihkih bagi orang yang pertama kali pi ke zoo nie macam aku mestilah excited. haha nak tengok macam-macam binatang. in real life lah kata orang. nak tengok dengan mata kepala sendiri. tapi memang best lah! better berjalan dari naik kereta api. walaupun penat dan kaki melecet puas hati sebab boleh tengok binatang tu lelama sikit sampai bosan. haha tapi yang sedihnya pi time tengah hari. semua tengah tido. yang bangun pun sebab nak melabur. pfttt =____=''


excitednya diri ini nak tengok binatang. haha




eh kekonon je nieeee. haha





nie laa orang yang bertanggungjawab bawak aku jejak zoo taiping nihhh


okay itu ja gambar aku nak letak. terima kasih la pada sesapa yang bawak aku jejak kaki ke situ. hihi lebiu. gambar last nie gambar jong kook :p ok bye. hihi 
Uploaded with ImageShack.us

No comments:

Post a Comment