Monday, February 3, 2014

nikah kawin

assalamualaikum w.b.t

Ya Allah lama gila tak update belog nie. almost one year kut. padahal takda la busy sangat pun. insha Allah lepas nie kalau aku ada story molly aku update okay. tapi takda la active macam blogger lain. okay kali nie aku nak cita pasal kawin mawin!! wahh, nampak miang tajuk tuu. kihkih

cuti-cuti nie biasala ramai yang nak menamatkan zaman bujung termasuk lah kawan-kawan aku. sedar tak sedar umur bakal mencecah 24 tahun dah tahun nie. takpa im still young! dua hari lepas (01.02.2014) kawan sekolah menengah aku dah selamat diijabkabulkan dengan pasangannya dari bukit mertajam yang bekerja sebagai seorang guru di Sarawak (macam karangan bahasa melayu pulak).

tahniah kawan! harap bahagia sampai ke syurga. 




macam best je tengok orang kawin. bila la aku pulak nak merasa kawin. HAHA okay enough verangan hanim. doakan aku murah rezeki nahh. boleh kawin awal :p 

Uploaded with ImageShack.us

No comments:

Post a Comment